top of page

NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY

NEJDE MI VYTVOŘIT REZERVACE, VYTVOŘIL JSEM REZERVACI S CHYBOU, NEVYHOVUJE MI TERMÍN

Rezervaci proveďte vždy v rezervačním stiskem tlačítka REZERVACE, pod rezervační nabídkou máte k dispozici video návod. Ve výběru zaměstnanců je nutné vybrat Vámi preferované vozidlo pro správné dokončení registrace, může se stát, že omylem vyberete čas jiného vozidla.

Pokud jste vytvořili rezervaci s chybou, např. jiné vozidlo nebo lokalita, napište nám na info@showdrive.cz, pomůžeme Vám a chybu opravíme.

Pokud Vám žádný z nabízených termínů nevyhovuje, zkuste se podívat na nabídku termínů jiné lokality. V každé lokalitě je každé vozidlo několikrát do měsíce.

NA JAKÉ JMÉNO MÁM VYTVOŘIT OBJEDNÁVKU DÁRKOVÉHO POUKAZU?

Pokud máte jízdu jako dárek, do objednávky vyplňujte vždy jméno osoby, která objednávku platí. Jméno obdarovaného můžete napsat do poznámky, my jej napíšeme na dárkový poukaz do pole jméno.

NA KOHO MÁM VYTVOŘIT REZERVACI?

Obecně doporučujeme, aby rezervaci vytvořil samotný účastník / řidič jízdy. Pokud máte jízdu jako dárek, překvapení pro někoho blízkého, můžete do rezervace vyplnit své údaje, v případě potřeby Vás kontaktujeme. Jméno řidiče je nutné vyplnit do smlouvy, která se podepisuje na místě.

PROČ JE NA POUKAZU UVEDENO 40 MINUT (30 KM), KDYŽ 30 KM DOKÁŽU ODJET MNOHEM RYCHLEJI?

Čas pro jízdu je pouze orientační, je pevně dána trasa, která je nastavena na 15 km, 30 km a 45 km, podle typu poukazu. Čas 40 minut na 30 kilometrové trase odpovídá jízdě dle dopravních předpisů, na které ale striktně nedbáme. Do času rezervace jsme zahrnuli i instruktáž a focení s vozem.

JE MOŽNÉ VYTVOŘIT REZERVACI, NEŽ ZAKOUPÍM POUKAZ?

Bohužel ne, je nutné mít zakoupený poukaz předtím, než si jízdu rezervujete. Ale můžete do rezervace alespoň nahlédnout, zda Vám naše termíny vyhovují.

NEJSEM SI JISTÝ, ZDA MÁM ZÁJEM O VIDEOZÁZNAM Z JÍZDY

Nic se neděje, můžete se rozmyslet až na místě. Dokonce i když se nerozhodnete před jízdou, Vaši jízdu natočíme a záznam si můžete zakoupit i po jízdě. Pozor ale, záznamy neuchováváme, proto je nutné to sdělit hned po jízdě instruktorovi. Obecně ale doporučujeme rozmyslet se ještě před jízdou, abychom mohli 100% zaručit kvalitní záznam.

MOHU SI S SEBOU VZÍT SPOLUJEZDCE?

Do Lamborghini a Porsche to bohužel není možné, jelikož jsou vozy dvoumístné a vždy musí být ve voze náš instruktor. Do Mustangu je možné vzít si až dva spolujezdce za poplatek 400 Kč/osoba.

JAKOU MÁM ZVOLIT JÍZDU? OKRUH NEBO VEŘEJNÁ SILNICE? JAKÝ JE MEZI JÍZDAMI ROZDÍL? PRO KOHO JSOU VHODNÉ?

Jízda na veřejné silnici je vhodná pro každého. Běžný provoz je pro každého z nás přirozené teritorium. Jízda na veřejné silnici je levnější varianta, jak vyzkoušet naše vozy. Ve vozidle sedíte déle. Vozidlo je během jízdy v provozu pojištěno.

Jízda na závodním okruhu vyžaduje dobrou fyzickou kondici, sílu v nohou a v rukou. Šířka okruhu a celkové prostředí zkresluje pocit z rychlosti, kdy jedete 200km/h, ale máte pocit, že jedete 100km/h, jízda tedy vyžaduje větší soustředění. Je nutné nebát se tvrdě brzdit, kontrolovat zpětná zrcátka, naslouchat instrukcí instruktora a naučit se okruhovou stopu. Zážitek z jízdy v Lamborghini, Ferrari, Porsche nebo Mustangu po závodním okruhu je exkluzivní a ničím nenahraditelný emotivní zážitek, který by si měl alespoň jednou za život vyzkoušet každý milovník aut.

PROČ JE JÍZDA NA ZÁVODNÍM OKRUHU MNOHEM DRAŽŠÍ NEŽ NA VEŘEJNÉ SILNICI?

Při variantě jízda na silnici je nutné pokrýt náklady na personál, palivo, běžné servisní náklady, amortizaci vozu a samotnou zápůjčku vozidla.
Při jízdě na závodním okruhu je nutné pokrýt náklady na pronájem závodní dráhy, který se pohybuje v řádů vyšších statisíců korun za den, pronájem boxu, personál, vyšší spotřebu paliva, vyšší servisní náklady, větší amortizaci vozidla a zápůjčku vozidla. Před každým okruhovým dnem musíme vozy technicky připravit, tzn. výměna všech provozních kapalin, nové brzdové destičky, nazout okruhové pneumatiky, seřídit geometrii náprav s okruhovým nastavením, celková kontrola technického stavu. Všechny tyto úkony jsou nutné pro bezpečný provoz na závodní trati a vyžadují velkou finanční náročnost.

NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY: FAQ
bottom of page